Opći uvjeti poslovanja | Odbojkaska oprema
Besplatna poštarina iznad 250 €
Stručni savjet
SL | HR
Ukupno: 0,00 €

Dostava: Hrvatska

Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti

1. Opći uvjeti
 
Opći uvjeti sastavljeni su u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima, Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o elektroničkoj trgovini, na temelju preporuka Hrvatske gospodarske komore i međunarodnih kodeksa za internet i e-poslovanje.Online trgovina www.odbojkaskaoprema.hr (u daljnjem tekstu: "Web Store") upravlja SBT 7 d.o.o. , pružateljem elektroničke trgovine (u daljnjem tekstu: "Prodavatelj").

Registracijom na online trgovinu za dobivanje korisničkog računa, na e-mail adresu i korisnika bit će poslana lozinka postavljena od strane korisnika. Korisničko ime i lozinka moraju se podudarati za povezivanje i unos podataka. Posjetitelj registracijom potvrđuje i jamči da je punoljetna osoba, te u potpunosti poslovno sposobna. Registracijom, posjetitelj postaje korisnik i stijeće pravo na kupnju. Kupnjom korisnik postaje kupac.

Ovim Općim uvjetima bit će definirana prava i dužnosti posjetitelja, korisnika i kupaca te poslovnog odnosa između prodavača i korisnika kao kupaca proizvoda iz online trgovine.
 
2. Pristup informacijama
 
Prodavatelj se obvezuje da će korisniku uvijek biti na raspolaganju:
 

  • podaci o identitetu trgovca (posebice ime i sjedište tvrtke s registarskim brojem pod kojim je registrirana tvrtka);
  • kontakt podaci, omogućujući korisniku brzu i učinkovitu komunikaciju s trgovcima (e-mailom, telefonom, itd ..);
  • informacije o osnovnim karakteristikama proizvoda. Usluge kupnje na online trgovini, uključujući i nakon prodaje usluga i garancije;
  • informacije o dostupnosti proizvoda ili usluge kupnje online trgovine;
  • način i uvjeti isporuke proizvoda ili izvršenja usluge, u određenom mjestu i vremenu isporuke;
  • Informacije o načinu plaćanja;
  • informacije o vremenskoj ponudi proizvoda iz online trgovine;
  • podaci o razdoblju u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeta za povlačenje;
  • podaci o razdoblju u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeta za povlačenje;
  • informacije o žalbenom postupku i korisničkim podacima o osobi za kontakt trgovca s korisnicima.

 
3. Ponuda proizvoda, isporuka i prihvaćanje
 
Ponuda proizvoda na internetu zbog potražnje preko weba često se brzo mijenja i ažurira.
 
Dostava proizvoda koji su na skladistu je 5-15 radnih dana za područje isporuke u Hrvatskoj, osim ako dostavna služba na određenu adresu ima odgodu dostave (vidi stavak 10.). Svaki proizvod iz online trgovine je dostupan u određenom vremenskom razdoblju.
 
Korisnik može odrediti preuzimanje na jedan od sljedećih načina stjecanja proizvoda:
 

  • osobno u sjedištu društva, u ovom slučaju, ne plaća troškove poštarine;
  • poštanskom dostavom, u ovom slučaju, mora platiti poštanske troškove.

 
4. Način plaćanja
 
Prodavač omogućuje korisniku sljedeće načine plaćanja proizvoda pri kupnji iz online trgovine:
 

  • pouzećem, u ovom slučaju cijena naznačena na online stranici (vidi točku 5);
  • Unaprijed prenijeti sredstva s naznakom na žiro račun trgovca napravljene ponude ili predračunu, u ovom slučaju online cijena proizvoda;

 
5. Cijene
 
Online cijena odnosi se na sve registrirane korisnike online shop trgovine. Na onliine trgovini cijene su označene ovisno o odabranom načinu plaćanja (vidi točku 4).
 
Sve cijene naznačene su u kunama i uključuju PDV, ukoliko nije izričito navedeno drugačije. Sve online cijene su cijene proizvoda i ne uključuju troškove dostave. Sve cijene vrijede samo za online narudžbe proizvoda putem online trgovine.
 
Sve cijene vrijede u trenutku sklapanja ugovora. Unatoč golemim naporima pokušat ćemo ažurirati podatke i prilagoditi ih točnim informacijama o proizvodu, može se dogoditi da su podaci o cijeni krivi. U slučaju iz prethodne rečenice, a kad se cijena proizvoda promijeni tijekom obrade naloga, od trenutka naručivanja do potvrde narudžbe, prodavatelj:
 

  • korisnik (kupac) ima pravo na poruke i obavijesti o novim cijenama, korisnik (kupac) u ovom slučaju ima priliku promijeniti svoju narudžbu ili djelomično ili u potpunosti otkazati ili potvrditi nalog za nove cijene, a sve bez dodatnih troškova; ili
  • korisniku (kupac) omogućujepravo kupnje, a u isto vrijeme on je ponudio rješenje koje će ići na obostranu korist i zadovoljstvo.

 
6. Postupak kupnje
 
6.1. Tehnički koraci koji vode do zaključenja kupoprodajnog ugovora
 
U procesu kupnje su korisniku (kupcu) dostupne sljedeći tehnički koraci:
 

  • prijavljivanje pomoću e-mail adrese i korisničke lozinke, kad si korisnik (kupac) prethodno stvori korisnički račun;
  • Potraga za pojedinačnim proizvodomu ponudi proizvoda on-line;
  • odabir proizvoda za kupnju;
  • dodavanje odabranagog proizvod u košaricu za kupnju;
  • određivanje količine proizvoda u košarici za kupnju;
  • Pregled cijene odabranog proizvoda u odabranom volumenu, uključujući obračunatu stopu poreza, ako se ta računa;
  • izbor načina dostave proizvoda (vidi također točku 3. i 10.);
  • izbor načina plaćanja (vidi također točku 4.);
  • Pregled narudžbe s odabranom načinom dostave proizvoda i obračunate troškove dostave ako se isti obračunaju i
  • potvrda i predaja narudžbe, a s time i završetak kupnje (vidi također točke 6.3., i 6.4.).

 
6.2. Tehnološka sredstva koja omogućuju identifikaciju i ispravljanje pogrešaka prije predaje narudžbe
 
Prije predaje narudžbe je korisniku (kupcu) putem grafičkog korisničkog sučelja jednostavno, lako i s trenutnim učink omomogućeno:
 

  • pregled i uvid koji proizvodi su odabrani i dodani u košaricu;
  • uvid i pregled cijene svakog proizvoda i ukupne cijene svih odabranih proizvoda;
  • promjenu odabranih količina svakog proizvoda i izračunavanje nove cijene promijenjene količine;
  • uklanjanje odabranih proizvoda koje ne želi kupiti iz košarice za kupnju i
  • obračunavanje pripadajućeg poreza, gledajući poreznu stopu koja se primjenjuje na odabrani proizvod i njegovu cijenu (porezna osnovica).

 
Prije potvrde narudžbe je korisniku (kupcu) putem grafičkog korisničkog sučelja jednostavno, lako i s trenutnim učinkom omogućeno:
 

  • mijenjanje odabranog načina isporuke proizvoda;
  • mijenjanje odabranog način plaćanja i
  • pregled i odobravanje svih promjena.

 
6.3. Narudžba zaprimljena
 
Nakon predaje narudžbe korisnik (kupac) od Trgovca putem elektronske pošte prima obavijest da je narudžba primljena. U roku 1 sata od primitka ove obavijesti, korisnik (kupac) ima mogućnost otkazati ugovor bez posljedica. Osim mogućnosti otkazivanja korisnik (kupac) nakon predaje narudžbe ne može mijenjati sadržaj narudžbe. Korisniku (kupcu) su uvijek dostupne sve obuhvatne informacije o statusu i sadržaju određene narudžbe u njegovom profilu na internet stranici Trgovca.
 
6.4. Narudžba potvrđena
 
Ukoliko korisnik (kupac) ne otkaže narudžbu, ista ide u obradu. Trgovac nakon primitka narudžbe istu pregledava, provjerava dostupnost naručenih proizvoda te narudžbu potvrđuje ili s razlogom odbacuje. Trgovac može za provjeru podataka ili jamstvo točnosti isporuke kontaktirati korisnika (kupca) putem telefonskog broja prijavljenog u podacima korisnika (kupca). Nakon potvrde narudžbe dobavljač korisnika (kupca) putem elektronske pošte obavještava o predviđenom terminu isporuke. Kupoprodajni ugovor za kupnju naručenih proizvoda između korisnika (kupaca) i trgovca u ovoj je fazi definitivno zaključen (vidi točku 7.).
 
6.5. Roba je otpremljena
 
Trgovac u dogovorenom roku naručene proizvode priprema i otprema te putem e-pošte obavještava korisnika (kupca). U e-pošti iz prethodne rečenice Prodavatelj obavještava korisnika (kupca) o politici povratka proizvodate ga informira o kontaktnim osobama u slučaju žalbe ili kašnjenja u isporuci.
 
7. Kupoprodajni ugovor
 
Trgovac korisniku koji kupuje proizvod u internet trgovini izdaje račun u pisanom obliku, sasvim troškovima i objašnjenjem prava odustajanja od kupnje te vraćanja kupljenog proizvoda, ako je to potrebno i moguće. Kupoprodajni ugovor je u obliku narudžbe pohranjen u elektroničkom obliku na serveru trgovca te je korisniku (kupcu) dostupan u svakom trenutku na njegovom korisničkom profilu. Kupoprodajni ugovor je sklopljen na hrvatskom jeziku.
 
Kupoprodajni ugovor između trgovaca i potrošača (kupca) se zaključuje u trenutku trgovac potvrde narudžbu (vidi točku 6.2.). Od tog trenutka nadalje sve cijene i ostali uvjeti kupnje su fiksni i važeći za trgovca i korisnika (kupca).
 
8. Pravo odustajanja od kupnje, vraćanje proizvoda
 
Korisnik (kupac) ima pravo u 14 dana od dana preuzimanja naručenih proizvoda obavijestiti Trgovca na adresu info@odbojkaskaoprema.hr da odustaje od kupoprodajnog ugovora pri čemu nije potrebno navesti razloge za takvu odluku. Povratak kupljene robe trgovcu unutar određenog roka smatra se odustajanje od ugovora. Jedini trošak zbog odustajanja od kupoprodajnog ugovora koji tereti korisnika (kupca) je trošak vraćanja robe trgovcu.
 
Kupljeni proizvodi moraju biti vraćeni trgovcu u roku od 15 dana od dana podnijete obavijesti o odustajanju od kupoprodajnog ugovora. Kupljeni proizvodi moraju biti vraćeni trgovcu neoštećeni, u izvornom pakiranju i u istoj količini, osim ako su proizvodi uništeni, oštećeni, izgubljeni ili se njihova količina smanjila bez krivnje korisnika (kupca). Ako je paket u kojem je korisnik (kupac) dobio proizvode fizički oštećen ili ako mu nedostaje sadržaj ili ako pokazuje znakove otvaranja, korisnik (kupac) mora pokrenuti postupak žalbe dostavnoj službi (vidi točku 15). mogućnost povratka novca se ne odnosi na softver, audio i video zapis ako je korisnik (kupac) otvorio sigurnosni pečat.
 
Za vraćene proizvode trgovac mora korisniku (kupcu) što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od kupoprodajnog ugovora vratiti plaćen iznos ili korišteni poklon bon. Korišteni promotivni kodovi i popusti se korisniku (kupcu) ne vraćaju. Vraćeni iznosTrgovac uplaćuje na osobni.bankovni račun korisnika (kupaca). Korišteni poklon bon Trgovac vraća u obliku dobropisa.
 
9. Jamstvo
 
Proizvodi imaju jamstvo, ako je tako naznačeno na računu ili jamstvenom listu. Ovo jamstvo vrijedi slijedeći upute i uvjete navedene u jamstvenom listu uz predočenje računa. Jamstveni rok naveden je na jamstvenom listu ili na računu. Informacije o jamstvu također su navedene na predstavljanju proizvoda u internet trgovini. Ako nema podataka o jamstvu u internet trgovini onda proizvod nema jamstva.
 
Korisnik (kupac) može ostvariti pravo na jamstvo s prodavačem ili izravno s proizvođačem proizvoda ili njegovim ovlaštenim serviserom. Jamstvo kupac uvažava s jamstvenim listom i računom. Proizvođač ili njegov ovlašteni serviser dužan je napraviti servis u jamstvenom roku od 45 dana od dana primitka proizvoda na popravak, u protivnom slučaju mora zamijeniti proizvod drugim odgovarajućim proizvodom koji je u besprijekornom stanju.
 
10. Dostava
 
Trgovac će naručene proizvode dostaviti korisniku (kupcu) u dogovorenom roku. Ugovorni partner trgovca za dostavu pošiljke je Overseas express. Trgovac si pridržava pravo da izabere drugu uslugu dostave, ako ta narudžba može biti učinkovitije izvršena.
 
U slučaju preuzimanja robe putem poštanske isporuke kupac plaća troškove poštarine.
 
11. Sigurnost
 
Trgovac koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i čuvanja osobnih podataka i podataka plaćanja. Trgovac za te svrhe koristi 128-bitni SSL certifikat izdan sa strane ovlaštenog nadzornog tijela.
 
Za autentifikacije i sigurne transakcije kreditnim karticama se brine PayPal. Autorizacije kreditnih kartica su izvršene u realnom vremenu s trenutnim informacijama potvrde od banaka. Informacije o karticama se ne pohranjuju na serveru trgovca.
 
Za sigurnost je odgovoran i korisnik sam na način kojim osigurava sigurnost svojim korisničkim imenom i lozinkom i da se pobrine da ima pravi softver i antivirusnu zaštitu svog računala.
 
12. Mišljenja i recenzije o proizvodima
 
Mišljenja, primjedbe i recenzije proizvoda od strane korisnika ili posjetitelja dio su funkcionalnosti internet trgovine, a namijenjena su korisničkoj zajednici.
 
Trgovac nije odgovoran za sadržaj mišljenja, primjedbi i recenzija o proizvodu od strane korisnika ili posjetitelja. Trgovac mišljenja, primjedbe i recenzije prije objave pregleda i odbacuje one koje sadrže očite laži, zablude, su uvredljive, nepristojne ili ne daju nikakve koristi ostalim korisnicima ili posjetiteljima internet trgovine. Prodavatelj nije odgovoran za informacije i mišljenja, komentare i ocjene i izuzet je od bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz ovih informacija.
 
Slanjem mišljenja, primjedbi ili recenzija korisnik izričito prihvaća Uvjete korištenja i trgovac može objaviti cijeli ili dio teksta u svim elektronskim i drugim medijima. Trgovac ima pravo korištenja mišljenja, komentara ili procjena na neodređeno vrijeme i za bilo koju svrhu koja je u poslovnom interesu trgovaca, uključujući objavljivanje reklama ili drugih marketinških komunikacija. Autor mišljenja, primjedbi i recenzija u isto vrijeme izjavljuje i jamči da je autor napisanog materijala i moralnog prava za pisana mišljenja, primjedbe i recenzije, i da se ta prava slobodno, neisključivo i vremensko neograničeno prebacuju na trgovca.
 
13. Odgovornost
 
Trgovac će koristiti svoje najbolje napore kako bi osigurao ažurnost i točnost podataka objavljenih u svojoj internet trgovini, ali informacije o proizvodu, dostupnostite promjene cijene se mogu desiti tako brzo da trgovac ne uspije pravodobno ispraviti nformacije objavljene u internet trgovini. U tom slučaju će Trgovac korisnika (kupca) obavijestiti o promjenama te mu omogućiti otkaz ili promjenu narudžbe(vidi točku 5).
 
Iako trgovac pokušava objaviti točne fotografije proizvoda u internet trgovini, sve fotografije se moraju smatrati kao simbolične. Fotografije ne jamče svojstva proizvoda na slici.
 
Trgovac od trenutka slanja pošiljke, ne odgovara za slučajeve kada su u pitanju oštećenja, uništenja ili gubitak pošiljke kao i kad je riječ o nestalom sadržaju u pošiljci ili ako pošiljka pokazuje znakove otvaranja. U tim slučajevima, korisnik (kupac) može pokrenuti postupak žalbe kod dostavne službe. U takvom slučaju pošiljku je potrebno odnjeti u ured dostavne službe u istom stanju kao što je bila primljena bez ičega dodanog ili uklonjenog i ispuniti reklamacijski zapisnik.Trgovac će se u suradnji sa dostavnom službom pobrinuti da se reklamacija riješi što je prije moguće.
 
14. Žalbe, sporovi i primjene zakona
 
Trgovac će poštivati sve propise s područja zaštite potrošača. Trgovac ima djelotvoran sustav za rješavanje pritužbi i ovlaštenu osobu, s kojom se u slučaju problema korisnik (kupac) može povezati telefonski ili putem e-pošte. Korisnik (kupac) se može u slučaju problema obratiti za pomoć na tel.broj: +385 97 77 99 600 (informacije za Hrvatsku). Korisnik (kupac) može prigovor poslati na e-mail adresu info@odbojkaskaoprema.hr. Postupak u vezi rješavanja prigovora je povjerljiv.
 
Trgovac će u roku od pet radnih dana potvrditi primitak pritužbe i informirati korisnika (kupca) o trajanju rješavanja postupka pritužbe.Trgovac će sve pokušati kako bi riješio sporove sporazumno. Ako se ne postigne sporazumni dogovor, za riješavanje svih sporova između trgovaca i potrošača (kupaca), je nadležan sud u Puli. Trgovac i korisnik (kupac) kao sudionici u elektronskom poslovanju na sudu uzajamno priznaju valjanost elektroničkih poruka.
 
Za sve opće uvjete poslovanja i sve sporove između Trgovca i korisnika (kupaca) se primjenjuje hrvatsko materijalno i procesno pravo, koje će diktirati korištenje bilo kojeg drugog prava.
 
Za sve odnose, prava i obveze koje nisu obuhvaćene ovim Općim uvjetima poslovanja primjenjivat će se odgovarajući način odredbe Zakona o obveznim odnosima, Zakona o elektroničkoj trgovini, Zakona o zaštiti osobnih podataka i Zakona o zaštiti potrošača.
 
15. Promjene u općim uvjetima poslovanja
 
Trgovac u slučaju promjene u pravilima koja se odnose na rad internet trgovine, zaštite podataka i drugih područja, koji su u vezi s poslovnjem internet trgovine, a u slučaju promjene u svojem poslovanju i / ili dopuni ovih Općih uvjeta politike poslovanja uvijek će obavijestiti korisnika na odgovarajući način, što se smatra osobito informacijom putem internet stranice www.odbojkaskaoprema.hr. Odgovarajuće izmjene i / ili dopune Općih uvjeta stupaju na snagu i primjenjuju se do kraja razdoblja od osam dana od dana objave izmjena i / ili dopuna. Ako su izmjene i / ili dopune Općih uvjeta poslovanja nužne kako bi se uskladile s propisima mogu iznimno te izmjene i / ili dopune stupiti na snagu i upotrebu u kraćem roku.
 
Korisnici koji se s izmjenama i / ili dopunama tih Općih uvjeta poslovanja ne slažu moraju u roku od osam dana od dana objave obavijesti o promjeni i / ili dopuni Općih uvjeta poslovanja otkazati svoju registraciju te se nakon isteka tog razdoblja otkaz registracije ne uvažava,te korisnik nije u mogućnosti ne prihvatiti promjene i / ili dopune Općih uvjeta poslovanja. Otkazivanje registracije mora biti učinjeno tako da korisnik s pisanom izjavom obavijesti Trgovaca o otkazu.
 
Opće uvjete potvrdio direktor Trgovca, v Šempetru, od 2012/03/24.
 
Želimo vam ugodnu kupnju u našoj internet trgovini!